2019. január 13., vasárnap

RIP Youtube - Vége a Youtube kabaré videó feltöltéseimnek!



Belefáradtam!

Belefáradtam a YouTube hülyeségeibe!
Célom volt, hogy az összes kedvenc retro magyar kabaré videómat és hangfelvételemet megosszam a legnépszerűbb videó megosztó oldalon, hogy minél többekhez eljuthasson és vidám perceket szerezhessen a gyűjteményem!

Rengeteg kutatásom, vágásom és feltöltésem ment a kukába, mert a youtube visszadobta, nem engedte, hogy közzé tegyem. 

Pár youtube őrület:


- bármilyen betétdal részlet, még ha vidám előadásban is egyedi, kabaré feldolgozás - Youtube kuka.
- ha egy férfiszínész szakállal, bajusszal alakított nőt egy kabaréban - Youtube kuka.
- ha monokinis nő szerepelt egy kabaréban - Youtube kuka.
- Hungaroton minden második feltöltésre szerzői jogért kiabált, pedig a felvételt az MTV készítette, ők csak ugyanazt saját studiójukban felvették, de tulajdonképpen jogilag a hang és a képanyag az MTV tulajdona, de nem ez is- az is hungaroton ( durranj szét!) azaz - Youtube kuka.
- és még sorolhatnám....

Értem én a YouTube-ot, hogy sok szemét és jogilag és erkölcsileg sértő tartalom is felkerül hozzájuk, de könyörgöm egy kabaré?????

Na ebbe fáradtam bele. Annyi időm azért nincs, hogy velük hadakozzak.

Csak titeket sajnállak nagyon, akiket nem tudlak újra és újra megörvendeztetni vidám
percekkel, de ez van. Ide fogok feltölteni, meg egy-két anyagot még a csatornámra  is,
de a korábbi rendszeres feltöltéseimnek vége...

Sajnálom, de köszönjétek a töketlen Youtube-nak.
Pedig micsoda kincsek vártak volna még titeket....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése